jueves, 16 de septiembre de 2010

Platònicant Estimant.

Et veig molt a prop quan intente no mirar-te,
i em resulta fàcil anar passant els dies,
mentre no tinga per bandera recordar-te
ni seguir comptant les pigues que tenies.

Busque en altres pells la manera de no trobar-te,
normalment m’és igual pells més joves o no tant cries.
El que realment fa por és que pugues reencarnar-te
i la meua ànima tocar-te algun d’aquestos dies.

Conscientment Ítaca l’he passada de llarg,
per res del món volia el teu sabor amarg.
Preferia, centenars de vegades abans,
poder intentar, sense aconseguir-ho, besar-te les mans.

No sospites, ni sabràs qui és el que et parla.
I si trobes cap pista, no tractes d’agafar-la,
perquè jo intente buscar-te entre llargs glops de vi
de la mateixa manera que tu ho fas amb mi.

1 comentario:

lirios bou dijo...

cada volta que entre per ací em deixes més sorpresa...
m'ha encantat el de l'amor es cec. quanta tendresa, i quanta veritat :)

espere que mai deixes d'escriure, es nota que les lletres t'estimen.